Sista dagen i Göteborg.













Tjillevippen! Nu har vi vandrat runt i Göteborgs stad och lunchat på ett jättemysigt ställe vars namn jag helt glömt bort, haha. Och jag måste tilläga att Göteborg har Sveriges snyggaste killar! Vart man än kollar så ser man en hel drös med snyggingar. Orättvist! Men vilken tur att jag ska flytta hit när jag blir äldre då. Jag har alltid drömt om att flytta den här vackra staden. Allt är så mysigt och alla är så trevliga mot en. Föresten så träffade jag min gamla kollo-ledare Kim idag. Jag visste att hon kom härifrån, men att hon jobbade på Weekday här i Götet hade jag ingen aning om. Var trevligt att träffa henne i alla fall. I morgon åker vi till Danmark, så ikväll ska vi ta vara på den sista kväll vi har här. Fan vad roligt vi ska ha! Puss på rumpan.


Kommentarer
Postat av: Frida

GLÖM att du flyttar dit, iaf inte utan mig. Glöm det, glöm glöm glöm!

isf följer jag mee ;) <3

2010-07-07 @ 20:54:35
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0