Cause all we need is candlelight.

Jag tyckte filmen var jätterolig! Älskar hans sätt att prata. tre av fem toast får den av mig, woho. Har varit trött hela dagen. Sprungit runt och gäspat som en tokstolle i varenda affär. Pinsamt när dom som jobbar i affärerna går förbi och säger hej kan jag hjälpa dig med något, så står man och tokgäspar. Ja, så galet det kan bli.

Fick en fråga från anonym som undrade vart min bikini är köpt. Jag köpte den på Gina Tricot.

I morgon bitti ska jag upp relativt tidigt, så mamma får väcka mig runt sju-tiden så jag inte försover mig.. Som vanligt.. Hehe. Måste ju checka så allt är nedpackat och att allt är klart och allt sådant som man alltid kollar när man packat stort. Vid 10-tiden blir det rullning mot centrum där jag ska hoppa på samma tunnelbana som Sara, Isak och Hannas pappa. Hörs senare! Puss på skinkan.

Här kommer bilder från Gröna Lund!




























Kommentarer
Postat av: Ninny

Gröönan :D:D kolla järna in min blogg :D

2010-07-05 @ 10:57:08
URL: http://ninny.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0