Svenska natur chips


Dagens köp, olw's svenska natur chips och tuggummi

Åh, pratade nyss med Hanna. Jäklar vad jag saknar den bruden. Hon berättade vad roligt dom hade och hur bra hennes stora idoler Kent spelade och massa annat. För er som inte vet så är hon på Peace&Love. Hur som helst så har jag precis lämnat Frida nere vid tunnelbanan. Hon åkte sällskap med mamma och hennes två kompisar som skulle in till Söder och ta en drink. Jag ska höja volymen på min musik och börja packa inför Göteborg&Danmark's resan som sker nästa vecka med mina sötnosar Sara och Hanna. Jag och Sara åker till Örebro till Hanna på måndag morgon, sen sover vi där en natt och sedan tidigt på tisdagen åker vi till Göteborg!! Fan vad kul vi ska ha alltså. Men nu ska jag rappa på.

Kommentarer
Postat av: angela

vad tycker du om blommigt? hiss eller diss? kolla in min blogg o tyck till

btw: jätte söt blogg (:

2010-07-02 @ 20:48:38
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
Postat av: freja

hum.. chips och tuggummi.. gott ihop eller? ;D

2010-07-02 @ 21:40:49
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se. I min blogg hittar du skönhetstips (nya varje dag) där hittar du också tävlingar, och massa andra roliga saker, titta gärna in och se vad du tycker :) Kram caanez. www.nattstad.se/caanez



Kolla gärna in www.Angiihsblogg.blogg.se / En underhållande blogg

2010-07-02 @ 21:51:31
Postat av: Frida

Jag saknar dig redan. Tack för en underbar vecka, du är bäst! <3

2010-07-02 @ 22:41:33
Postat av: Anonym

Vad ska du göra i Göteborg.Något spec?

2010-07-03 @ 08:06:11

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0