somewhere over the rainbow, way up high

Nu håller jag på att packa resväskan igen. Kommer säkert ha glömt hälften av vad jag skulle ha med mig, men skit samma, det är sånt som händer när man packar stort. Jag håller på smälta bort av den här äckliga klibbigheten som ligger i luften, så nu tänker jag strax ta en kall dusch och fixa i ordning mig lite. Vid tre kommer min låtsasfarmor och hämtar mig och lillebror, så åker vi hem till Lelle och Hege och grillar. I morgon drar vi! Kommer kanske inte uppdatera idag, men vi får se. Kommer ta med mig datorn till Göteborg, så uppdatering därifrån kommer ni få! Nu ska jag sätta på duschen, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: eli

sv: Nu är det såhär fanny, att jag har en systemkamera som heter Canon eos 450D :)

Men du tar ju också jättefina bilder, utan systemkamera.. eller? :o

2010-07-18 @ 16:05:33
URL: http://upon.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0