Peace, Love and Ice Cream

Hejsan. Ville bara säga att jag är hemma nu. Vi hade jätte roligt på Gröna Lund. Dock blev jag lite ledsen över att alla vann choklad förutom jag. Lillemor vann 3 stycken stora choklader och Pär vann 1. Varför vann inte jag? Jo för att änglarna tycker jag har ätit nog med choklad *tittar ner på magen min*.

Och nej jag tycker inte att jag är tjock. Men något kilo eller två skulle ju verkligen inte skada att gå ner. Men för att få detta att låta lite bättre så säger vi att jag har lite mer att älska, haha. Bilder togs med Louise's kamera, så dom kommer i morgon när hon har skickat dom. Nu ska jag försöka få mig lite skönhetssömn, för i morgon ska jag och mamma in till stan och titta på lite saker. God natt mina änglavänner.

Okej, jag måste bara putta in den här meningen, för nu är den min och Lollos -
Peace, Love and Ice Cream!

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0