I just can't stop lovin' you

Nu har det kliat lite i fingrarna, så ett litet inlägg slänger jag in här lite smidigt nu. I morse drog vi och spelade äventyrsgolf. Det är liksom riktig golf, fast mini. Jävligt roligt om jag får säga det själv! Även fast jag var lika dålig som vanligt så kan jag erkänna att det var kul. Efter en runda drog vi till en sjö och badade en stund, sen var alla jäkligt hungriga, så det blev att dra hem och fixa något att slänga ner i kistan. Nu har vi setat på uteplatsen, skalat räkor, ätit räkmackor, spelat gammal musik och irriterat oss på dom slemmiga små sniglarna som kryper upp på verandan om kvällar/nätterna. Mysigt! Nu är jag jävligt trött, så sängen står på schemat.

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0