Helt meningslöst inlägg, någon som är intresserad?

Hujedamej, vet inte riktigt vart jag ska börja. Känner på mig att detta kommer bli ett helt meningslöst inlägg med en jäkla massa text. Nå, varför har jag inte uppdaterat? Till att börja med så har jag inte varit så speciellt sugen på att fota, med tanke på att det kändes så jävla surt att gå från Fridas systemkamera till min fjuttiga lilla digitalkamera. Visst, det funkar, men var liksom inte alls samma sak. Sen fick min dator virus. Som tur var kunde Lelle återställa den någon vecka, så viruset är nu borta! Är jävligt glad att allt finns kvar. Hade helt seriöst börjat storböla om alla mina bilder försvunnit. Men nu är jag lycklig igen!

Undrar om det finns någon som fortfarande läser? Ja, ni som gör det kan inte ha så mycket till liv för tillfället, haha. Hur som helst, så har min vecka i Göteborg varit jättebra. Kunde dock varit lite bättre väder tycker man. Men jag klagar inte. Tycker mest att det är mysigt med lite regn och moln. I morgon ska jag på räkbåten med pappa och company. Dock har jag inte fått information om tider och skit, så hoppas pappa inte glömmer bort att ringa mig? Skräp samma, det löser sig på ett eller annat sätt. På tisdag ska jag hjälpa Hanna med hennes rum. Det ska göras om nu, och självklart vill lilla jag vara med och hjälpa till och se hur det blir. Nicke Fanny Nyfiken? På tisdag kväll eller onsdag morgon åker jag och Hanna till min farmor och farfar. Vi stannar där tills torsdag. För då måste jag hem och packa allting till Grekland, med tanke på att jag åker fredag morgon. Jag sitter verkligen aldrig still? Ska bli sjukt skönt att komma hem från Grekland och bara göra ingenting. Antagligen kommer massa andra saker ploppa upp, men så länge det är i Stockholm så klagar jag inte, haha. Nu ska jag dricka té, äta mörk choklad och titta på Sex and the city, hörs senare om jag har något på hjärtat.

Vad var det jag sa? Blev det mycket text eller mycket text? Haha!

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0