Han kämpa tappert, men kom aldrig fram

Tjillevippen! Nu har jag precis sagt hej då till Hanna som åker till Örebro idag. Lollo ligger och sover i min säng och jag ska hoppa in i duschen lite fort. Sen vid tolv ska jag möta upp Dennis i stan. Vi ska typ se några HipHopare? Nja, kanske inte my kind of music men eftersom Dennis ville se dom och jag inte har något annat för mig så varför inte? Igår kväll stack vi till José och körde lite playstation eller om det var xbox eller något annat skit, haha. Klockan drog iväg till tre och då kände vi att det var dags att dra hemåt. Hemma satte vi oss och snackade och åt lite nattmat. Här kommer lite bilder från igår. See you later











Kommentarer
Postat av: freja

härliga bilder. fan. jag vill oxå ha en cykel!

2010-07-20 @ 00:26:25
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0