Grekland, Chania, here I come!


Living next door to Alice - Smokie

Jag ber om ursäkt, jag har verkligen inte varit en bra bloggare i sommar för fem öre. Jag skriver dom mest ointressanta inläggen och jag har inte alltid bilder att bjuda på. Jag är ledsen att det blivit så, men när skolan sätter igång så blir allt som vanligt igen. Sen har min dator virus fortfarande, så jag får vänta lite med den. Lelle ska återställa hela datorn så jag kommer få den som ny igen. Viruset har spridit sig för mycket. Nu lyssnar jag på låten ovanför och packar det allra sista. Jag har precis duschat, så lite kläder på kroppen vore kanoners nu. Vill bara önska er en jävligt skön vecka, så hörs och syns vi när jag kommit hem. Då ska jag träffa min älskling Louise!

Under veckan kommer Lollo inte bara blogga på sin blogg, utan även här i min! Skojsigt va?! Ja, jag har ju inte så mycket läsare att jag kommer få över tio tusen kommentarer med ett ''trevliiiig resa fanny, åh vad kul med en gästbloggare!'' eller ''fan vad du är dålig på att redigera dig själv på dina bilder'', men till er få som faktiskt följer min blogg.. Kärlek till er! Puss

(Och nej, jag redigerar inte mig själv i mina bilder, sände bara lite tankar på Kissie, haha!)


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0