Dagarna fylls med längtan


Det gör ont i själen att inte vara vid din sida, det gör ont att känna den tomhet som jag gör. På en ensam strand med vågornas skvalp, med solnedgångens svaga men vackra ljus, med sanden som på ett lent sett lagt sig mellan tårna och med skorna i handen vandrar jag och tänker på dig. Nätterna fylls med drömmar och dagarna fylls med längtan. Varför är jag inte med dig? Varför vandrar jag ensam på stranden? - Om ändå drömmar kunde bli verklighet

Bild och text av: Fanny Lindberg. Får inte kopieras!

Kommentarer
Postat av: Louh

Åh, du är så duktig flickan min!

Och blö, du förstår verkligen inte hur mycket jag saknar dig nu när jag kollar på gamla bilder. Vill träffa dig nununu!!!

2010-07-16 @ 02:21:47
URL: http://louh.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0