Då var skiten tillbaka då...

Jävla åsneröv! Igår när jag skulle ladda ner en film till mamma, så kommer det upp som en varningsruta. Jag klickar på de ända alternativ som fanns "Okej". Då stänger jag ner internet, och sedan säger mamma att hon vill kolla om en annan film finns, då kommer samma jävla virus ruta upp igen!! Ni som LÄSER min blogg, vet att jag hade virus nu i veckan, men vi fixade så det försvann. Nu har skiten kommit tillbaka efter att ha försökt ladda ner en film. Vilket jag aldrig mer tänker göra! Jävla bajsfitt-Piratebay!! Men får vänta med att använda datorn tills Lelle kommer hem från.. Norrköping tror jag han skulle till?

Kvällen med pappa igår var hur trevlig som helst. Vi åt massor av räkor och lyssnade på Svenne Rubins. Såg en sket snygg kille i typ tjugioårsåldern som satt några bord ifrån. Kunde inte hjälpa att titta på honom lite ibland. Hur som helst så var det jättetrevligt. Nu har vi lastat grejor från Hanna pappa till Hannas mamma. Ska cykla hem till Lelle lite fort nu och hämta min bikini, och sedan ikväll ska jag och Hanna åka ut till min farmor och farfar. Uppdaterar nästa gång jag har chansen. Tjillevippen!

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0